MC Kranj
04 20 20 800 051 441 963 info@megacenter.si Facebook Savska cesta 34, 4000 Kranj
MC Škofja Loka
041 710 310 loka@megacenter.si Kidričeva cesta 75, 4220 Škofja Loka
Prošport
04 23 10 240 031 362 629 info@prosport.si Facebook Jernejeva ulica 12, 4000 Kranj
Fitnes King
030 267 965 info@fitnesking.si Facebook Cesta Staneta Žagarja 71, 4000 Kranj

Kranj: 051 441 963 | Prošport: 031 362 629 | Škofja Loka: 041 710 310 | Fitnes King030 267 965

Biljardnica Break

h5
DELOVNI ČAS

MAJ-SEPTEMBER
Ponedeljek in torek ZAPRTO
sreda, četrtek, petek, sobota, nedelja: 18:00-23:00

 

SEPTEMBER-MAJ
Ponedeljek – četrtek: 16:00-23
petek, sobota: 16:00-24:00
nedelja: 16:00-22:00

CENIK

Biljard nedelja – četrtek: 6,00 €
Biljard petek, sobota: 7,50 €

04 202 08 13

Pokličite nas

V pritličju stavbe Mega Center Kranj je biljardnica Break, kjer je na voljo osem miz za biljard, ročni nogomet, elektronski pikado in flipper.
V prijetnem lokalu s sončno teraso, pa vas prijazno osebje z veseljem postreže.

Navdušeni boste nad:

  • osmimi mizami za biljard
  • ročnim nogometom ter,
  • s klasičnim pikadom in enim elektronskim pikadom
  • flipper.

V baru pa si lahko tudi brezplačno izposodite različne:

  • karte,
  • šah in
  • druge družabne igre.

Biljard je pojem, ki opisuje širok spekter iger, ki za igro potrebujejo posebno mizo, palico in določeno število krogel.

Tekmovanje je lahko posamično (ena na ena) ali v parih. Igralci za premik krogel uporabljajo samo vrh palice. Kljub večstoletni priljubljenosti biljarda, kot vira zabave in razvedrila, so ga profesionalno začeli igrati šele v sredini 20. stoletja.

Poznamo tri glavne delitve biljardne igre:

  • karambol: skupno ime za igre na mizi brez lukenj, na kateri igralec v enem udarcu skuša z lastno kroglo zadeti nasprotnikovo in skupno kroglo,
  • igre na mizi z luknjami: v to kategorijo spadajo znane osmicadevetica’ in desetica ter ostale različice,
  • snooker: igra z drugačnimi pravili kot jih imata preostali kategoriji, zaradi povsem ločenega razvoja igre.

Pikado je običajno igra dveh igralcev, ki izmenjaje mečeta do tri puščice v tarčo. Običajno je tarča obešena tako, da je središče tarče 1,73 m nad tlemi. Igralci mečejo puščice izza črte, ki je običajno 2,37 m od tarče. Obstajajo tudi druge razdalje.

Igra se začne z določenim številom točk, običajno 501 ali 301. Zmaga tisti igralec, ki prej zmanjša svoj rezultat na ničlo. Z zadnjim metom mora igralec zadeti del s podvojenim štetjem točk ali pa središče tarče, s tem metom pa mora znižati rezultat točno na nič. Met, ki bi znižal rezultat na ena ali pod ničlo, ne šteje in priložnost dobi drug igralec. Ta zadnji del igre je zaradi težavnosti najbolj napet. Daljši dvoboji se pogosto delijo v več nizov, sestavljenih iz več iger

Običajna tarča za pikado je razdeljena na dvajset oštevilčenih predelov, ki štejejo od ena do 20 točk. Ti deli o razdeljeni še na območja enojnega, dvojnega in trojnega štetja.

Pikado lahko igramo in točkujemo na različne načine z uporabo običajne tarče. Po uradnih pravilih pa točkujemo takole:

 

  • Zadetek v večji del katerega koli oštevilčenega predela, ki je običajno obarvan črno in rumeno, šteje toliko kot je številčna vrednost tega predela.
  • Zadetek v ožji zunanji del tega predela, obarvan rdeče in zeleno, podvoji vrednost točk tega predela (20 x 2 = 40).
  • Zadetek v ožji notranji del tega predela, približno na polovici med zunanjo mejo tarče in sredino in je spet obarvana rdeče ali zeleno, potroji vrednost točk tega predela (20 x 3 = 60).
  • Središčni krog je razdeljen v zelen zunanji krog, ki šteje 25 točk, in notranji rdeč krog, ki šteje 50 točk.
  • Met mimo tarče ne prinese nobene točke.

Če puščica ne ostane v tarči (npr. zadane žico in se odbije od tarče), igralec ne dobi nobene točke. Obstajajo različice tega pravila. Tako nekateri upoštevajo zadetek, če je puščica očitno zadela tarčo in je potem odpadla, igralec pa jo je ujel, še preden je padla na tla. Po profesionalnih pravil se mora puščica držati tarče, da šteje.

Najvišji možni rezultat v igri s 3 puščicami je 180 točk, ki ga je mogoče doseči, če vse 3 puščice pristanejo na trojni 20.

Čeprav je igranje iz 501 točke navzdol standarni način igranja pikada, pa obstajajo tudi različice. Najbolj opazna je različica, pri kateri morajo igralci najprej zadeti del podvojenim štetjem točk, šele potem štejejo tudi drugi zadetki. Druge igre, ki se pogosto igrajo, se ločijo po različnih načinih točkovanja. Tak primer je »Okoli ure«, pri kateri igralec zmaga, ko zadane vse oštevilčene predele.Velikokrat se točke tudi seštevajo…Torej,da se tisto kar zadaneš sešteva in na koncu zmaga tisti,ki pride do 501 ali 301(to je odločitev igralcev).

Sledite nam