MC Kranj
04 20 20 800 051 441 963 info@megacenter.si Facebook Savska cesta 34, 4000 Kranj
Prošport
04 23 10 240 031 362 629 info@prosport.si Facebook Jernejeva ulica 12, 4000 Kranj
Fitnes King
030 267 965 info@fitnesking.si Facebook Cesta Staneta Žagarja 71, 4000 Kranj

Kranj: 051 441 963 | Prošport: 031 362 629 | Fitnes King030 267 965

Skupinske vadbe v naših centrih

h5

Programi skupinskih vadb

Les Mills

Les Mills spreminja svet fitnesa

Osem, ob glasbi vodenih, programov skupinskih vadb, zagotavlja vadečim želene rezultate. Še več, spreminjajo jim življenja in to vse od Sydneya do Sao Paula, od Rejkjavika do Ria, od Aucklanda do Amsterdama.
Les Mills programi se trenutno izvajajo v več kot 80 državah. Zadnje raziskave so pokazale, da se Les Mills vadb tedensko udeleži preko 5 milijonov vadečih.
Odlična glasba in fantastični inštruktorji tvorijo navdihujočo vadbo, ki postaja vedno bolj vsakdanjik v tedenskem treningu gosta športnega centra.

Izvajamo naslednje LesMills programe

 

Mega Step

je nadvse priljubljena oblika aerobike, ki prinaša super učinke za telo in tudi sprostitev. Vadba prehaja od manjše do višje intenzivnosti in poteka ob stepu in plesnih ritmih. Trening je sestavljen iz ogrevanja, aerobnega dela (navadno je to koreografija), vaj za različne mišične skupine in raztezanja ter sproščanja. Vloga stepa je povečanje težavnosti celotnega treninga.

 

Ravnotežje: *** Kondicija: ***
Moč: *** Intenzivnost: ****
Koordinacija: **** Cilji:
  • Oblikovanje telesa
  • Pridobivanje kondicije
  • Kurjenje kalorij
  • Plesno izražanje

Rezultati

  • Povečanje vzrdžljivosti
  • Krepitev mišič
  • Oblikovanje celotne postave, predvsem kritičnih delov pri ženskah
  • Sprostitev
  • Manjšanje stresa

Komu je vadba namenjena

Vsem ženskam kot tudi moškim.

Mega Core

Vsi si želimo tistega ploskega ravnega trebuščka, ki bi ga z veseljem razkazovali po plaži in si upali obleči tudi bolj oprijeta oblačila. Včasih se zdi pot do ravnega trebuha in vidnih trebušnih mišic kot iskanje skritega zaklada. In seveda z zvijačami ne gre, edina prava pot do ploskega trebuha je vadba in uravnotežena prehrana.

Core camp je super vadba, ki ti bo pomagala ravno na poti do čudovitega ravnega trebuha. Polurna vadba s 1001 vajo za temelj telesa – trebuh.

Ravnotežje: ** Kondicija: ***
Moč: ** Intenzivnost: ***
Koordinacija: *** Cilji:
  • Oblikovanje telesa
  • Okrepitev mišic
  • Izboljšanje telesne drže

REZULTATI

  • okrepitev trebušnih mišic
  • izboljšanje drže
Mega Fight

V hitrem času lahko veliko pridobimo na kondicijski pripravi, izgorevanju odvečnih maščob, pridobivanju mišične mase in oblikovanju atletske postave. Razvijamo hitrost, gibljivost in sposobnost predvidevanja. Izboljšamo telesno počutje, sproščamo stres ter krepimo kondicijo in samozavest.

Eksplozivno popularen, v športnih centrih širom sveta predstavlja trening, ki kombinira gibe in elemente različnih borilnih veščin. Predstavlja nepozabno doživetje!

Primeren tako za moške, kot za ženske, mlade in stare, vrhunske športnike ter začetnike. Kakršno koli poznavanje borilnih veščin ni potrebno, saj so vsi borilni elementi prilagojeni tako, da jih lahko osvoji vsak posameznik.

Zlata Leta

Vadba je namenjena starejšim ljudem, ki želijo v starosti ohranjati vitalnost, gibljivost in dobro telesno kondicijo. Vadba je nizko intenzivna in je primerna za vsakogar.

Dopolnilo za tiste bolj zagnane pa so na voljo trenažerji in kardio naprave v samem fitnesu in tudi druge vadbe iz naših programov, kot so jogapacepilatesbodybalance… Vadba je pomembna tudi za premagovanje mnogih sodobnih bolezenskih stanj, kot so visok krvni tlak in ostale srčno žilne bolezni, povišan nivo holesterola. Ne pozabite! Vadba ohranja vitalno, čilo telo, bistrega duha in nenazadnje prijetno urico druženja in zabave.

Starost je modrost in vaše izkušnje so še kako pomembne! V našem centru za zlato starostno obdobje pripravljamo »Senior klub« različnih dejavnosti, ki bodo prilagojene vašim željam in prostemu času.

Booty & Core

Gre za vadbo za moč, kjer je poudarek na vajah za preoblikovanje zadnjice in izboljšanje moči trupa, ki bodo dodobra aktivirale vaše speče zadnjice in trebuh. Gre za vaje kot so počepi, izpadni koraki, vaje z elastičnimi trakovi, drsniki in se mnogo drugih. Vadba je odlična za vse, ki želijo preoblikovati svojo postavo, izboljšati mč in splošno kondicijo. Gre za low impact / nizko odbojno vadbo, ki je primerna za vse starosti in telesno pripravljenost, saj vaje lahko prilagodimo vsakemu posamezniku.

 

učinki vadbe:

  •  fokus na oblikovanje mišic trupa in spodnjih extremitet (zadnjica, noge)
  • povečanje moči spodnjega del telesa in trupa
  • treniranje mišic trupa dolgoročno vpliva na boljšo držo in manj problemov s hrbtenico
  • izboljšanje splošne telesne pripravljenosti
  • kurjenje maščobe
Tone Up

Funkcionalni trening, ki zajema vaje za moč celega telesa in kardio. Gre za optimalno kombinacijo funkcionalnih vaj z vajami za izboljšanje kardiovaskularnega sistema. Vsak trening je drugačen, zato vam nikoli ne bo dolgčas. Uporabljali bomo lastno tezo kot tudi razne pripomočke kot so uteži, trakovi, drsniki, …. pustite se presenetiti. Vadba je primerna za vse starostne skupine in različno telesno pripravljenost, saj bodo pri vseh vajah na voljo lažje opcije z manj obremenitvami na sklepe.

 

Učinki vadbe:

  •  izboljšanje moči celega telesa
  • izboljšanje kardiovaskularnega sistema
  • izboljšanje koordinacije
  • preoblikovanje telesa
  • kurjenje mascob
TNZ Mix

Fenomen skupinske vadbe in pravi magnet za naše članice!

Nepogrešljiva vadba v fitnes centrih. TNZ je srednje intenzivna vadba, primerna za vse starosti. Obsega vaje na stepu z različno stopnjo intenzivnosti, s poudarkom na oblikovanju trebuha, nog in zadnjice. Vadba spodbuja porabo maščob, krepi aerobno vzdržljivost ter izboljšuje splošno fizično počutje.

Učinki TNZ vadbe:

  • oblikovanje postave (trupa, nog in zadnjice),
  • povečanje mišičnega tonusa,
  • izboljšanje telesne drže in s tem zunanjega videza postave,
  • zmanjšanje odvečnih maščobnih oblog,
  • izguba odvečne teže,
  • oblikovanje samopodobe in dvig samozavesti,
  • ozaveščanje o načinu oblikovanja telesa in zdravem načinu reduciranja telesne teže.
Zumba

Zumba ® Zgodovina

Zumba® fitnes program izhaja iz Kolumbije. V sredini 90-ih let ga je razvil sedaj že slavni fitness trener Beto Perez, ko je nekega dne stopil v svoj razred aerobike in ugotovil, da je pozabil s seboj prinesti glasbo za aerobiko. Edina možnost v tistem trenutku je bila, da uporabi svoje zgoščenke iz avtomobila, na katerih je bila posneta tradicionalna latinsko ameriška glasba in merengue glasba ob kateri je odraščal.

Improvizirati pred razredom in plesati na drugačno glasbo kot do tedaj je bil velik izziv ,tako za Beta, kot tudi za vse udeležence. Kljub temu pa je bila nova oblika vsem izredno všeč in počasi je razred postajal vedno bolj priljubljen in iskan. Beto takrat še ni slutil, da je iznašel revolucionarno vadbo, ki bo obnorela ves svet.

KAJ JE ZUMBA ®

Zumba® združuje mešanico energične latinsko ameriško in pop glasbe z edinstvenimi kombinacijami gibov. V sklopu vadbe se ustvarja dinamičen, zelo zanimiv in izrazito učinkovit fitnes sistem! Osnovno vodilo je zabavna in enostavna vadba, ki udeležence motivira in jim pomaga odplesati daleč vstran od skrbi. Temelji na intervalnem usposabljanju, znotraj katerega se izmenjujejo hitri in počasni ritmi.

Vadba zajema osnovna načela fitnesa, ki stremijo k maksimalni porabi kalorij in s tem bistveno pripomorejo k zmanjševanju maščobnih oblog in oblikovanju mišic celotnega telesa. Udeleženec vadbe lahko s povprečno intenzivnostjo v eni uri porabi tudi do 1.000 kalorij.

Vsi, ki sledijo Zumba® Fitness programu, na daljši rok dosegajo nepredstavljive koristi na področju zdravja telesa in duha. Zumba® je namreč tako imenovana “feel – happy” vaja, ki nas osrečuje, krepi našo samozavest in kar je najpomembneje, v svoji koži se počutimo odlično.

Značilnosti ZUMBE ®

  • Drugačna, lahka, izredno zabavna, vendar izrazito učinkovita vadba
  • Zmanjšuje stres in zbistri um
  • Skozi gibanje izraža vaše ustvarjalnosti
  • Tako imenovana “feel-happy” vaja, ki krepi našo samozavest
  • Poraba do 1000 kalorij v sklopu ene ure vadbe
  • Topljenje maščobnih oblog in ohranjanje zdrave telesne teže
  • Toniranje vseh mišičnih skupin vašega telesa
  • Krepitevostalih vitalnih organov, kot sta srce in pljuča
  • Povečanje vzdržljivosti in izboljšanje koordinacije
TRX (Total Resistance eXericise)

TRX pomeni (Total Resistance eXericise) vadba s popolnim odporom, popolnim lahko v prenesenem pomeni potrdimo kot:

  • popolna obremenitev med vadbo, katero vadeči sam uravnava skozi vadbo.
  • popolna vadba, ker sile delujejo na telo po celotni kinetični verigi v dinamičnem in statičnem načinu!

Vadba odlično aktivira stabilizatorje trupa, proprioceptorje in vse mišične skupine.

Popularna vadba z lastno težo vam bo omogočala:

  • popolno obremenitev med vadbo, katero uravnavate sami,
  • popolno vadbo, kjer sile delujejo po celotni kinetični verigi v dinamičnem in statičnem načinu,
  • popolno vadbo, ki odlično aktivira stabilizatorje trupa ter vse mišične skupine.

Pri uporabi revolucionarne TRX naprave ste popolnoma varni, kajti izvajajo se le gibanja, kjer se težavnost vadbe povečuje s spremembo naklona in stabilizacije telesa.

Vsaka vaja deluje na mišično moč in njihovo vzdržljivost, ravnotežje ter visoko porabo kalorij. Gibanja so naravna, za izvajanje vaj pa ne potrebujete predhodnega znanja.

Mega Bike

Vadba Mega Bike je kolesarski program, namenjen vsem ljubiteljem kolesarjenja in vsem tistim, ki bodo to še postali. V eni uri pokurite do 800 kalorij in zmanjšate količino odvečne maščobe.

Vadba je namenjena tako rekreativnim kot tudi profesionalnim športnikom, tako moškim kot ženskam ne glede na starost ali fizično pripravljenost. Skrbno načrtovane treninge izvajajo strokovno usposobljeni inštruktorji.  Udeleženec si  sam nastavlja obremenitev na spinnerju glede na fizično pripravljenost in cilj, ki si ga je zadal. Na uri se boste fizično utrudili vendar psihično sprostili.

UČINKI

  • Izredno hitro in učinkovito troši kalorije in kuri maščobo – do 900 kalorij v 45 minutah.
  • Znatno poveča kardio vzdržljivost in VO2 kapaciteto.
  • Izboljša moč in vzdržljivost spodnjega dela telesa.
  • Tonizira in oblikuje vse večje mišične skupine spodnjega dela telesa,
  • Je samoprilagodljiv – vsak se lahko udeleži  in užije učinke odlične vadbe, od kolesarja začetnika, do profesionalnega triatlonca.

Če bo število vadečih večje, kot je število koles, bo potrebna je rezervacija koles na recepciji.

Funkcionalna vadba

Funkcionalna vadba za oblikovanje telesa s premagovanjem teže lastnega telesa. Pod imenom kalistenika so podobno vadbo poznali že stari Grki.

Vadbo sestavljata tek in vaje za moč. Tek se lahko uporablja kot sredstvo za ogrevanje, v kombinaciji z vajami za moč ali pa kot samostojna vadba.

Vaje za moč se izvajajo z lastno težo: počepi, izpadni koraki, sklece, zgibi, trebušnjaki, poskoki in še mnogo drugih. Pri vadbi uporabljamo tudi pripomočke: različne žoge (težke, pilates), elastike (lahko kot pomoč pri zgibih), proste uteži, kettlebelli, vrv in še mnoge druge.

Trening je sestavljen iz ogrevalnega, glavnega ter zaključnega dela. V ogrevalnem ogrejemo tiste mišične skupine, ki bodo v glavnem delu bolj izpostavljene. Ponavadi se začne s počasnejšim tekom ali kolesarjenjem nato sledijo specifične vaje, s katerimi pripravimo telo na večje obremenitve. Gre za postopno večanje gibljivosti sklepov ter delanja na tehniki izvedbe bolj kompleksnih vaj. V glavnem delu treninga je poudarek na krepitvi določenih motoričnih sposobnosti (moč, vzdržljivost, hitrost). Na kateri motorični sposobnosti ali mišični skupini se bo delalo, je deloma odvisno tudi od strank in njihovih želja. 

Programi vadb v MegaBoxu

Power Hour

Gre za funkcionalni trening, s katerim bomo razvijali moc, vzdrzljivost, ravnotezje, eksplozovnost, preoblikovali boste telo ter kurili mascobe. Vadba je sestavljena iz razlicnih vaj kot so pocepi, izpadni koraki, mrtvi dvig, potisk bokov, naravne oblike gibanja poskoki, vlecenja in se in se. Pri vadbi se uporablja pripomocke (utezi, medicinke, elastike, kettlebelle, kolebnice, zoge, vrv, trx,…) ter lastno tezo, tako da bo vadba ves cas tudi izrazito raznolika, kar pomeni vkljucevanje vec misicnih skupin in gibanj vzdolz kineticne verige kot tudi razlicne tipe vadbe (aerobno, anaerobno in kombinacija. Vadba je primerna tako za moške kot za ženske, dobro pripravljene športnike kot tiste malo manj, saj vsakdo lahko prilagodi intenzivnost treninga svoji trenutni telesni pripravljenosti. Zagotovo bo navdušil tudi tiste, ki niso ljubitelji običajnih skupinskih vadb.

WOD 1

Mega WOD je vadba primerna tako za športnike kot tudi rekreativce. Pomembno je da ima oseba predhodno osnovno znanje osnovnih gibalnih vzorcev,da se lažje in hitreje vključi v vadbeni proces, zato je priporočeno, da nas prvo obiščete na eni izmed naših ur Bootcampa ali pa na Mega Kliniki, ki bo potekalo po dogovoru na tedenski ravni.

 

Glavni cilj vadbe je enakomerno razviti telesno moč, mišično maso, vzdržljivost in gibljivost. Le to dosežemo s kombinacijo vaj z lastno težo, olimpijsko palico, kardio napravami in še mnogimi drugimi pripomočki. Raznolikost pri naših vadbah ne pozna meja, treningi so zanimivi, morda na prvi pogled povsem naključni, ko pa se poglobiš lahko opaziš sistematiko, ki pa je ključnega pomena za dosego dolgoročnih ciljev.

 

Vadba poteka v skupinah od 8 do 12 ljudi, na voljo sta tako jutranji kot popoldanski termin, tako da se za vsakogar najde prost termin.

Bootcamp

Mega Bootcamp je vadba primerna za vse začetnike ter rekreativce, ki bi se želeli bolje spoznati s funkcionalnim načinom treninga. Gre za interaktiven način vadbe, kjer so naši glavni pripomočki za vadbo lastna teža, elastike, kettlebelli, medicinke in podobno.

 

Glavni cilj vadbe je izboljšanje kondicijske pripravljenosti, kar z drugimi besedami pomeni izboljšanje kardiovaskularne in pljučne funkcije, ki nam bistveno pripomore k boljšemu načinu življenja. Obenem pa boste lahko z vadbo izgubili odvečne kilograme in učvrstili vaše telo. WIN-WIN situacija, kajne?

 

Vadba poteka v skupinah do 15 ljudi, na voljo sta tako jutranji kot tudi popoldanski termin. Treningi so raznoliki, principi se menjavajo iz meseca v mesec, toda cilj ostaja enak – postati najboljša verzija samega sebe!

WOD / Bootcamp
Boot Camp je oblika funkcionalne vadbe, pri kateri so ključne tri stvari – uporaba lastne teže, enakomerno aktiviranje vseh mišičnih skupin in skupinska motivacija. Vaje so tehnično različno zahtevne, vendar jih posameznik brez težav lahko prilagaja svojim zmožnostim in sposobnostim. z vadbo WOD  bo vaše telo pripravljeno za spopad z različnimi fizičnimi izzivi in bo hkrati omogočal nadzor nepredvidljivih situacij tako v različnih športih, kot tudi v čisto vsakdanjih življenjskih okoliščinah. To pomeni, da se boste med vadbo srečali s širokim spektrom naprednih vaj iz športov, kot so powerlifting, olimpijsko dvigovanje uteži, kettlebell lifting, atletika, gimnastika … 
Kombinacija WOD-a ter Bootcampa predstavlja celosten in dovršen trening za celotno telo.

Fenomen se imenuje SKUPINSKA VADBA. Če ste že slišali za ta izraz in bili prepričani, da gre samo še za eno zvrst aerobike, ste se močno ušteli.

Pri skupinskih vadbah zasledimo mnogo večji poudarek na vzpodbujanju in motiviranju vadečih. Skupinsko okolje namreč pripomore k večji motiviranosti vadečih pri izvajanju vaj, vzdržuje nivo energije na konstantno višji ravni in zagotavlja prijetno doživetje. Skozi dinamično interakcijo z vadečimi, lahko tako na ta način dejavnosti, kot so samoobramba, kolesarjenje ali celo dvigovanje uteži, izvajamo v skupinskem formatu v dvorani za aerobiko.

Sam nabor zvrsti skupinskih vadb je izredno širok, tako da lahko vadečim zagotovi dosego slehernega razultata, bodisi tonizacijo in razvoj mišic ali izboljšanje zmogljivosti srčno-žilnega sistema. Poznamo širok spekter vadb, od vadb z navdihom yoge, ki se osredotočajo na milejše, nizkoodbojne vaje, do visoko energičnih ‘seans’ s prostimi utežmi, ki kombinirajo aerobne principe treninga z dvigovanjem uteži, s čimer vadeči oblikujejo telo in razvijajo mišično vzdržljivost. Poznamo celo skupinsko kolesarjenje, ki vam bo pripomoglo k potrošnji do 800 kcal, v samo 40–50 minutah vadbe. Tudi če imate kakršne koli drugačne cilje na področju fitnesa, ste lahko prepričani, da obstaja zvrst skupinske vadbe, ki vas bo popeljala do zastavljenih ciljev.

Skupinska vadba kot vadbeni koncept, niti ni povsem nov na tržišču fitnes storitev. Njeni začetki segajo v zgodnja 90′ leta, ko je Johny G., idejo o skupinskem kolesarjenju v skupnem prostoru (Spinning), pretvoril v instant svetovno uspešnico. Billy Blanks, svetovno uveljavljeni mojster borilnih veščin, ravno tako spada med pionirje ustvarjalcev skupinskih vadb. S predstavitvijo Tae Bo-ja – skupinsko vadbo s primesjo borilnih veščin, je v 90′ dobesedno zastrupil najprej Hollywood in ZDA, nato pa še preostali del sveta.

Danes je koncept skupinske vadbe uveljavljen kot dinamičen in rezultatsko orientiran vadbeni koncept. Obstajajo tudi indikatorji, da postaja iz dneva v dna bolj popularen. Samo v Avstraliji npr. se je stopnja obiska skupinskih vadb v zadnjih nekaj letih povečala za 300%. Po opravljenih raziskavah se je celo izkazalo, da skupinske vadbe ne samo izboljšujejo fizične lastnosti vadečih, temveč jih tudi vzdržujejo mentalno in emocionalno zaprisežene, oz. po domače povedano, jih ‘zasvajajo’.

Dobrodošli torej v svet skupinskih vadb!

Navodila za vadbo

  • vedno vadimo v čisti športni obutvi,
  • pomembno je, da na vadbo prihajamo točno, saj je ogrevanje eden najpomembnejših delov dobre vadbe,
  • uporaba brisačke na vadbi je obvezna- možna izposoja na recepciji centra,
  • skrbimo za red in čistočo v garderobah in dvorani,
  • vedno pospravimo rekvizite za seboj,
  • priporočljivo je imeti vsaj 0,5 l tekočine s seboj,
  • dve uri pred vadbo ne jemo, med vadbo ne žvečimo žvečilnih gumijev,
  • v primeru slabega počutja oz. bolezni ne vadimo,
  • vadimo na lastno odgovornost.